16 МЛН. ЛВ. ПО ОПАК ЗА ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ СА ПРЕДВИДЕНИ ПРЕЗ 2013 Г.
08.03.2013 г.
2095 административни услуги вече се предоставят онлайн, а 100 администрации са въвели системи за вътрешен електронен документооборот, отчете ръководителят на Управляващия орган на ОПАК Моника Димитрова-Бийчър по време на конференцията „Електронното управление в услуга на гражданите\".
Системи за управление на качеството са въвели 126 администрации в страната, 214 администрации спазват стандартното време за услуга от 20 мин., 48 администрации са подобрили достъпа до административно обслужване за хора в неравностойно положение, а 10 администрации могат да се похвалят с достигнато ниво „Отлично\" при обслужване на принципа „one-stop-shop\".
През 2013 г. по ОПАК за проекти в сферата на електронното управление могат да кандидатстват всички администрации на централно и местно ниво, както и органите на съдебната власт. Предвидени са две процедури по Приоритетна ос ІІІ:
- Една процедура с бюджет 13 млн. лв., насочена към Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, по подприоритет 3.2 „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост\";
- Една процедура с бюджет 3 млн. лв., насочена към за Централната Администрация, по подприоритет 3.2.
Повече информация можете да видите на сайта на ОПАК.